In deze blogserie stellen we onze medewerkers aan je voor. Vandaag introduceren we een van onze nieuwste medewerkers: Julia, onze marketeer.
Acht jaar geleden behaalde ze haar HBO Bachelor in Communicatie. Hierna deed Julia ervaring op in verschillende hoeken binnen haar vakgebied. Voordat ze bij JAM-IT aan de slag ging, werkte ze fulltime bij een internationaal smartphonemerk waarbij ze veel op pad was, ze besloot op zoek te gaan naar een functie die dichterbij haar als persoon en lifestyle stond. Zo belandde ze begin van 2023 bij JAM-IT.
Van internationale drukte naar creatieve vrijheid
Julia heeft na haar studie meerdere marketing functies vervuld. Uiteindelijk ging ze aan de slag bij een smartphonemerk als Digital Manager waar ze veel internationale ervaring heeft opgedaan. Hoewel ze dankbaar is voor alle kennis en ervaring, voelde ze dat ze meer eigen input wilde brengen in haar werk, wat maar beperkt mogelijk was binnen het grote bedrijf waar ze op dat moment werkte. Ze ging daarom op zoek naar een kleinschaliger bedrijf waar ze haar creatieve ei in kwijt kon, een nieuwe functie die ook beter bij haar nieuwe thuissituatie als moeder aansloot. Bij JAM-IT kreeg ze het vertrouwen om haar creatieve idee?n de vrije loop te laten, dat was een feestje voor haar.
“Doen wat ik leuk vind in een sfeervol en snelgroeiend bedrijf, kortom; een win-win situatie.”
Naast haar werkzaamheden bij JAM-IT is Julia een echte karaoke-fanaat en houdt ze enorm van reizen. Hoewel ze al veel landen heeft gezien, staan er nog genoeg landen op haar lijstje om samen met haar gezin te gaan verkennen.
Rol in het team
Hoewel haar werkzaamheden nog maar net van start zijn gegaan, is Julia direct aan de slag gegaan met een plan dat alle facetten van de marketing voor JAM-IT omvat. Van de website tot aan social media, alles zal persoonlijker en uitgebreider gaan worden. Zo zullen bedrijven die ons volgen of met ons in contact komen een steeds completer beeld van wie we zijn en wat JAM-IT te bieden heeft.
De toekomst
Online prominent zichtbaar zijn met JAM-IT, dat is het voornaamste doel voor de toekomst. Dit hoopt Julia te bereiken door de online communicatie van JAM-IT steeds meer uit te gaan breiden en persoonlijker te maken. Naast haar eigen doelstellingen binnen de functie als Marketeer hoopt Julia ook meer te leren over low-code, omdat haar interesses zeer breed zijn en ze altijd openstaat om nieuwe dingen te leren.
“Er komen echt hele toffe dingen aan in de toekomst, we zijn achter de schermen al druk bezig!”